Mn pony staat sinds korte tijd op een andere stal,maar de eerste dagen was tie heel blij en heel braaf met rijden enz.
Mn kleine zusje rijd er altijd op en dat ging prima.
Tot afgelopen zaterdag toen was tie ineens heel bang en angstig,schrikkerig enz.
Nu hebben we dus gewoon geprobeert om weer te longeren en te rijden enz enz maar niets vind tie meer prettig ,zelfs wandelen vind tie eng.
Afentoe durft tie nog en eens zijn stal meer uit,want het word met de dag erger.
Tis zo zielig om te zien hoe dat beestje het moeilijk heeft ineens.
En nu weet ik dus niet of t verstandig is om hem hier te laten staan.
Misschien is het beter om hem ergens voorlopig de eerste tijd lekker op een dag en nacht land te zetten om helemaal bij te komen.
Kijk ik weet dat tie moet wennen aan een nieuwe stal ,maar hij is wel vaker verhuisd,maar heeft nog nooit dit gedrag vertoont.
En omdat ik zie dat het steeds slechter gaat,denk ik dat hij zich gewoon op deze stal niet prettig voelt ofzo

Weten jullie raad want het is toch raar dat hij eerst heel relax is en ineens van de 1 op de andere dag zo vreemd doet.
Ik weet nie of ik t hier goed heb neergezet want zit pas op bokt ,weet ook niet hoe het allemaal werkt dus mijn exuses