Ik heb er ook een op het oog, een schat van een beest, een jaarling shethengst (zo ontzettend lelijk dat hij leuk is
). Maar wat ik me afvraag, blijft dat lieve karakter wel? Nu is hij blij met een beetje aandacht, maar ik zie het vaak genoeg dat paarden die ineens veel aandacht krijgen veranderen van karakter, gemener worden, je aandacht gaan opeisen, naar doen naar andere paarden toe.Het karakter van de gemiddelde shetlander is niet wat ik zoek in een paard, maar toch heeft dit kleine mannetje mijn hart gestolen en ik zou hem graag een beter leven willen geven.
Maar ik wil dan natuurlijk niet dat hij qua karakter verander, nu is het juist een lief klein knuffelpaardje

Vandaar dat ik graag ervaringen van mensen wil horen die een verwaarloosde pony hebben gekocht
) 
) of ik kijk naar de mogelijkheden of hij daar mag blijven staan maar dat ik dan verder wel de zorg en de kosten op me neem, op zich is het een goed stalletje waar hij staat en er is genoeg land bij waar hij op zou kunnen (snap niet waarom ze nog steeds op stal staan, voorgaande jaren stonden ze wel al vanaf april/mei op het land). Maar ook daar zal ik de kinderen niet van hem af kunnen houden, een andere plek zou waarschijnlijk te duur worden, stalling en weide in deze geving zijn erg duur.
.