Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
? (ik ben niet nieuwschierig hooor
)
*blij dat het normaal is wat ik doe
* ikk schreef:persoonlijk doe ik liever eerst de stang erachter. De pony van mij wil graag als ze geen stang voelt er snel weer uit en dan gaat ze hangen aan het touw dat vind ik gevaarlijker dan dat ik haar nogmaals de trailer in moet krijgen.
Ik Leer al mijn paarden en pony's dat ze voor mij uit moeten lopen zodat als ik alleen ben direct de stang erachter kan doen.
.
. Hoelaat en waar precies is het
en is er een site o.i.d. van 
. (als dat mogelijk is
)
(Spreekt voor zich natuurlijk)
nielsd schreef:Dank je, nou met het uitladen is die instructeur er, dus die kan vast wel even helpen
Maar je bent toch niet alleen? Ik bedoel, gaat je moeder/vader niet mee? En er rijdt toch ook iemand in de auto neem ik aan
Heb ik geleerd als papa weg was 
nielsd schreef:Nee, ik rij er zef heenHeb ik geleerd als papa weg was
Ja mijn pa gaat mee+vriendin van mijn pa, maar we hebben niet zoveel ervaring met trailers. We zitten nog maar in de paarden dus dat moet allemaal nog een beetje leren. Maar we hebben het al eens gedaan.
cijsalover schreef:Je moet wel goed uitkijken, en als je met z'n tweeen bent, wel tegelíjk vastmaken. Een vriendin van mij ging ooit op weg met de trailer, maar toen ze uit wou laden, was het persoon die de stang weg zou halen te snel. Het paard wou achteruitlopen, stond nog vast en ging hangen. Er kwam toen zo'n enorme druk op het touw dat het brak en het paard viel naar achter. Benen vernëukt.
Vonnie84 schreef:cijsalover schreef:Je moet wel goed uitkijken, en als je met z'n tweeen bent, wel tegelíjk vastmaken. Een vriendin van mij ging ooit op weg met de trailer, maar toen ze uit wou laden, was het persoon die de stang weg zou halen te snel. Het paard wou achteruitlopen, stond nog vast en ging hangen. Er kwam toen zo'n enorme druk op het touw dat het brak en het paard viel naar achter. Benen vernëukt.
Wij riepen altijd: Hij is los! En dan zei ons pap: ja? En ik weer: Ja! haha dubbele check dus.