Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, misschien heeft ze nu een terug slag maar bloeit ze later weer op.

, wellicht lopen er meer rond in jouw positie. Samen de kosten delen voor huur, extra hooi voor in de winter, eventueel grondput laten slaan. Een schot met een dakje erop aan weerkanten is vaak al genoeg voor schuil hok. Zo weinig paarden maken daar als ze eenmaal buiten lopen gebruik van. Whiz schreef:Oke mijn mening..
Ik heb mijn paard ook al 10 jaar. Zij heeft ook een medisch probleem. Ik laat haar dit jaar dekken. En volgend jaar ga ik haar laten opereren. Het zal nooit meer helemaal goed komen maar ik hou haar gewoon en zal er straks misschien nog meer veulens mee fokken.. Tis een geweldig mooi beest en heeft goede papieren.
Het voordeel voor mij is.. dat ze gewoon thuis staat en dan ik zelf wei heb en stallen..
Ik zal haar nooit in laten slapen.. als ze nog gewoon lekker kan genieten..
Maar goed ik kan haar nog wel rijden.. (is iets anders)
Zij blijft gewoon bij ons.. tot dat ze zelf gaat.

(mijn goede acties ook altijd...
).
russel schreef:Whiz schreef:Oke mijn mening..
Ik heb mijn paard ook al 10 jaar. Zij heeft ook een medisch probleem. Ik laat haar dit jaar dekken. En volgend jaar ga ik haar laten opereren. Het zal nooit meer helemaal goed komen maar ik hou haar gewoon en zal er straks misschien nog meer veulens mee fokken.. Tis een geweldig mooi beest en heeft goede papieren.
Het voordeel voor mij is.. dat ze gewoon thuis staat en dan ik zelf wei heb en stallen..
Ik zal haar nooit in laten slapen.. als ze nog gewoon lekker kan genieten..
Maar goed ik kan haar nog wel rijden.. (is iets anders)
Zij blijft gewoon bij ons.. tot dat ze zelf gaat.
Jij zit in de ideaalste positie, toch?? Maar misschien heb jij plek??