Ik wist niet zo waar ik dit moest plaatsen dus als het fout staat dan hoor ik het wel!
Mijn lieve, schattige 4 jarige is vanmorgen voor de tweede keer losgebroken bij een vriendin van mij. Ze stond in de tuin van de vader van dezelde vriendin lekker van het gras te eten en was met geen mogelijkheid te vangen. Ze heeft het een tijdje geprobeerd en heeft toen mij maar gebeld. Ik heb haar uiteraard ook niet kunnen vangen maar uiteindelijk hebben we haar wel het land op kunnen jagen (twee kunnen meer dan 1
) In de bak als ze haar niet wil laten vangen pas ik altijd de methode (freestyle) van e-miel Voest toe. Als ze zich gewonnen geeft kan ik haar zo pakken niks aan de hand (ze heeft ze kuur zo 1 x in de week) In de achtertuin van de vader van je vriendin word dit lastig!
(het is ook een grote achterruin)Ik heb koekjes eten lief zijn aanhalen rustig praten alles geprobeert maar niks werkte. Ik kan wel bij haar staan maar het halster gaat met geen mogelijkheid om en een touwtje om haar nek boeit haar totaal niet en loopt ze dwars door heen. Hebben meer mensen last van dit verschijnsel? en hoe lossen jullie dit op?
Alle tips zijn welkom!Groetjes Marcella
bij mijn pony hielp dit echt! die deed het tot vervelends toe. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het bij alle paarden werkt!
(geen idee of het dan ook nog werkt
maarja...)