Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mereltm schreef:Thanks, dit gevoel had ik al. Ik was ergens opzoek naar meer regels en richtlijnen hierin. Verbaasde me dat alle andere meiden het normaal lijken te vinden dus ik begon te twijfelen aan mezelf maar hier kan ik wel wat mee dan stop gewoon
Mereltm schreef:Even een update, ik heb het net besproken dat ik me niet comfortabel voel dat ze nauwelijks buiten komen en zo bezweet op stal staan in de zon. Ze gaf aan dat dit normaal is voor top sport paarden en ze anders een te groot risico lopen met blessures. Ook zei ze dat ze genoeg te eten krijgen en daarom niet perse de wei op hoeven. Ze blijft dus bij der standpunt. Uiteindelijk heb ik toch aangegeven me als nog niet comfortabel erbij te voelen…
Cioccolato schreef:Er zijn meerdere manieren van paarden houden. Wei of paddock, van 24 7 buiten tot enkele uren, in een kudde of apart..
Maar een paard hoort met deze temperaturen geen deken meer op te hebben. Dat is wel heel bijzonder. Of was het een vliegen deken?
Cioccolato schreef:Ik reageer enkel op je vanwege de deken kwestie. Ik vind het te sneu voor woorden. Ook een dunne, vliegen etc. Maar soms is het kiezen tussen twee kwaden.
Maar als ts zegt deken, ga ik uit van een deken. Anders zet je er vliegendeken neer.
Dus inderdaad voor ts, zorg dat je info compleet en correct is want het word al op meerdere manieren opgevat.
pluisje88 schreef:Cioccolato schreef:Ik reageer enkel op je vanwege de deken kwestie. Ik vind het te sneu voor woorden. Ook een dunne, vliegen etc. Maar soms is het kiezen tussen twee kwaden.
Maar als ts zegt deken, ga ik uit van een deken. Anders zet je er vliegendeken neer.
Dus inderdaad voor ts, zorg dat je info compleet en correct is want het word al op meerdere manieren opgevat.
Als ik de post van ts lees krijg ik niet het gevoel van veel paarden ervaring. In dat geval moet je ook maar net weten wat het verschil is natuurlijk. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers