Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lololens schreef:Oei ok! Onze dierenarts zei dat hij dat niet deed voor 2,5 jaar! Daar verschiet ik nu wel van.. want ik heb niet liever dat hij zo snel als het kan ruin is.. het zijn sinds vorige week onze paardjes.
Cioccolato schreef:Je kan ook enkel voor castreren een anderen arts of kliniek raadplegen.
Niet iedere arts of kliniek castreert hetzelfde, dus zullen ook andere 'eisen' er aan stellen.
Maar het kan dus zeker wel. Morgen gelijk iemand bellen en ala je geluk hebt is hij zo aan de beurt. Het is nog een mooie tijd om te castreren nu..
En dat apart zetten niet opbouwen. Gewoon doen.
Ibbel schreef:Lololens schreef:Oei ok! Onze dierenarts zei dat hij dat niet deed voor 2,5 jaar! Daar verschiet ik nu wel van.. want ik heb niet liever dat hij zo snel als het kan ruin is.. het zijn sinds vorige week onze paardjes.
Gewoon een andere DA zoeken die 'm bij voorkeur liggend castreert. Staand geeft risico's...
speurneusc schreef:kwam vanmorgen berichtje voorbij over castreren bij 3 dagen of 6-9 maanden, blijkt geen nadelen te hebben voor groei en karakter weet zo snel niet meer wie dat plaatste eqeu dinges of zo (krijg zoveel zooi te zien op fb dat ik nooit iets terug kan zoeken) stond ook de test hoe ze daartoe gekomen zijn bij.
speurneusc schreef:kwam vanmorgen berichtje voorbij over castreren bij 3 dagen of 6-9 maanden, blijkt geen nadelen te hebben voor groei en karakter weet zo snel niet meer wie dat plaatste eqeu dinges of zo (krijg zoveel zooi te zien op fb dat ik nooit iets terug kan zoeken) stond ook de test hoe ze daartoe gekomen zijn bij.
pillow schreef:3 dagen? Dat lijkt me sterk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers