Perla1234567 schreef:Mijn pony is tijdens het rijden een top pony, maar aan de hand stijgerd ze de hele tijd, ze bijt ook heel de tijd, als ze kan doet ze dat, ze legt haar oren plat en komt echt nr je toe en bijt, ze komt echt “aanvallen”, bij het rijden weten we nog niet wat ons tewachten staat, ze is nu nog 4 en word in februari 5.
Janneke2 schreef:En: heel belangrijk: wie loopt voorop, als je haar aan de hand hebt?
Militairen leerden om naast de schouder te lopen: je schuilt als soldaat achter je paard.
Dat deden ze pas nadat er een goede band was, want in paardentaal/ lichaamstaal 'zeg' je door bij de schouder te lopen dat jij het veulen bent.
En als je eerst tegen een merrie zegt 'dat je een veulen bent' en daarna ga je (in je menselijke onschuld) proberen leiding te geven, dan wordt 'het veulen op twee benen' op haar plaats gezet....
Perla1234567 schreef:Mijn pony is tijdens het rijden een top pony, maar aan de hand stijgerd ze de hele tijd, ze bijt ook heel de tijd, als ze kan doet ze dat, ze legt haar oren plat en komt echt nr je toe en bijt, ze komt echt “aanvallen”, bij het rijden weten we nog niet wat ons te wachten staat, ze is nu nog 4 en word in februari 5.
Perla1234567 schreef:Mijn pony is tijdens het rijden een top pony, maar aan de hand stijgerd ze de hele tijd, ze bijt ook heel de tijd, als ze kan doet ze dat, ze legt haar oren plat en komt echt nr je toe en bijt, ze komt echt “aanvallen”, bij het rijden weten we nog niet wat ons tewachten staat, ze is nu nog 4 en word in februari 5.
fleurtjeuh schreef:Perla1234567 schreef:Mijn pony is tijdens het rijden een top pony, maar aan de hand stijgerd ze de hele tijd, ze bijt ook heel de tijd, als ze kan doet ze dat, ze legt haar oren plat en komt echt nr je toe en bijt, ze komt echt “aanvallen”, bij het rijden weten we nog niet wat ons te wachten staat, ze is nu nog 4 en word in februari 5.
Maar rij je de pony nou wel of niet?
Want je spreekt jezelf tegen
Horsepride schreef:Zijwaarts omtrekken wanneer ze steiger. Dan is de lol er van snel af. En bijten kan echt niet.
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 2 bezoekers