Claudia2001 schreef:Ben ik het wel mee eens ja..jij bepaald waarheen en hoever..vol blijven houden en idd veel geduld..ik ga morgen weer een buitenrit maken..gisteren ging het goed maar lekker rustig rond gestapt..
lovelyfiefy schreef:Claudia2001 schreef:Ben ik het wel mee eens ja..jij bepaald waarheen en hoever..vol blijven houden en idd veel geduld..ik ga morgen weer een buitenrit maken..gisteren ging het goed maar lekker rustig rond gestapt..
ik kan je vertellen dat dit dus echt niet altijd op gaat.
Je zult ook naar je paard moeten luisteren. als je paard iets niet wilt, misschien er af en er samen lopend langs?
Dat soort dingen bestaan ook.
ik heb een paard wat gewoon 4 betonblokken krijgt, succes met je jij bepaald waarheen en hoever![]()
![]()
die van mij gaat juist extra tegen in als je dan dus meer gaat vragen.
lovelyfiefy schreef:Claudia2001 schreef:Ben ik het wel mee eens ja..jij bepaald waarheen en hoever..vol blijven houden en idd veel geduld..ik ga morgen weer een buitenrit maken..gisteren ging het goed maar lekker rustig rond gestapt..
ik kan je vertellen dat dit dus echt niet altijd op gaat.
Je zult ook naar je paard moeten luisteren. als je paard iets niet wilt, misschien er af en er samen lopend langs?
Dat soort dingen bestaan ook.
ik heb een paard wat gewoon 4 betonblokken krijgt, succes met je jij bepaald waarheen en hoever![]()
![]()
die van mij gaat juist extra tegen in als je dan dus meer gaat vragen.
ikke schreef:Dan ben JIJ te laat met je reactie en heb je zeer waarschijnlijk al 100 signalen van je paard genegeerd!
Ik kan me ook niet helemaal aan de indruk onttrekken dat dat ook voor TS geldt. Probleem kan zijn dat z'n signalen niet herkend zijn. Je moet wel weten wat de signalen zijn om ze te herkennen en daar wordt nogal gemakkelijk overheen gewalst door sommige mensen, waardoor het lastig wordt ze te herkennen.
Gebruikers op dit forum: Bytespider, valonka en 2 bezoekers