betadine schreef:Lijkt mij ook pijn of toch associatie met pijn.
Ik zou hem tijdelijk met een ander zadel rijden ook om echt uit te sluiten dat het aan het zadel licht.
Wel vreemd dat het zadel een verdikking gaf bij zijn schoft. Vraag me af hoe dat zadel er onderaan uitziet en op zijn rug en welke aanpassing er heeft plaatsgevonden.
mrie schreef:Koelen lijkt me wel op zijn plaats, desnoods met een zakje bevroren erwtjes in een handoek gewikkeld. Er opleggen en 10 minuten vast houden meer niet.
office schreef:Nou er kan wel een wervel gebroken zijn of gekneusd .Bof je nog dat je niet gelanceerd ben door je paard.Jammer zo n ervaring voor een jong paard.Lijkt me geen vakvrouw die zadel passer .
Flubberboot schreef:office schreef:Nou er kan wel een wervel gebroken zijn of gekneusd .Bof je nog dat je niet gelanceerd ben door je paard.Jammer zo n ervaring voor een jong paard.Lijkt me geen vakvrouw die zadel passer .
Dat is nogal snel conclusies trekken of niet?
Het kan ook een simpel iets zijn wat snel verholpen is. Hoeft niet meteen te betekenen dat het aan het zadel ligt en dat die zadelmaakster slecht is.
troi schreef:Flubberboot schreef:Dat is nogal snel conclusies trekken of niet?
Het kan ook een simpel iets zijn wat snel verholpen is. Hoeft niet meteen te betekenen dat het aan het zadel ligt en dat die zadelmaakster slecht is.
Nou, ts schrijft dat het zadel op de schoft zakt zodra ze erop ging zitten. Dat over het hoofd zien is wel een enorme blunder hoor..
Flubberboot schreef:troi schreef:
Nou, ts schrijft dat het zadel op de schoft zakt zodra ze erop ging zitten. Dat over het hoofd zien is wel een enorme blunder hoor..
Ik lees hoe TS dat schrijft dat dat was voor ze het zadel weer aan liet passen? En dat dat nu niet meer is?
Gebruikers op dit forum: Nimby en 5 bezoekers