mijn paardjes staan zins 3 jaar op men woon locatie waar ik nu ook woon . ze hadden al 2 pony s daar staan . die van mij konden daar staan . omdat dit makkelijker is voor me anders had ik 13 km moeten reizen . maar ze zijn erg gehecht aan elkaar . nu is het zo dat er wat meer gedaan word met de pony s die daar al stonden zijn van de woonlocatie zelf . van die van mij mogen ze niets mee doen alleen ik '
ze hebben gister dus met de 2 van de boerderij gelopen . ze staan in de winter in de stal en dan over dag buiten .
het is zo dat die van mij compleet door het lint gaan als de 2 andere pony s weg zijn gaan ze door de stal heen rennen . Maar dit is niet het enige , Mijn jongste die trapt de oudste door de hele stal heen . dit al aangegeven bij de boerderij . ik vind het gewoon gevaarlijk . dat die van mij zo tekeer gaan , ik kan ze hooi geven wat ik wil , maar dit helpt helaas niet . ik weet dat ze dit doen omdat ze kudde dieren zijn. helaas heb ik geen geld voor een trainer

alleen wat kan ik doen om dit te minderen , wand ik wil niet dat ze zich verwonden . die van mij hebben nu na 3 weken al geleert dat als ik ze in de wei zet dat ik de boerderij pony s te doen . en dan die van mij
waarom doe ik dit . die van mij willen zo graag weer naar die andere 2 dat ze dan uitbreken . Dus doe ik eerst die van de boerderij omdat die in de wei blijven , dan doe ik die van mij , ik heb dit elke dag vol gehouden . en 3 a 4 weken intensief mee bezig ben geweest , nu is het zo dat ze daar niet meer zo heftig reageren