Paardenspeelgoed in stal

Moderators: Nicole288, balance, Dyonne, Sica, Neonlight, C_arola, Coby

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elli99
Berichten: 104
Geregistreerd: 19-01-22

Paardenspeelgoed in stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-22 12:00

Heee,

Geprobeerd te zoeken naar een soort gelijk topic, maar kon niet echt vinden waar ik naar zocht dus open ik even een nieuwe :)

Ik ben voor mijn paard op zoek naar wat leuks voor in de stal. Probleem is een beetje dat hij naar de meeste dingen totaal niet omkijkt. Ik heb bijvoorbeeld een paarden knuffelhanger is zijn stal hangen, maar die ziet er nog gloednieuw uit :')

Ik durf niet echt iets op de grond te leggen, hebben jullie leuke ervaringen met bepaald speelgoed? Eventueel zelf bedacht/ gemaakt. <3

Selina

Berichten: 14509
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:03

Misschien zo'n hooibal waar je wat eetbare planten (bv wilgentakken oid) in kan doen? Als snack. (Al kun je er ook hooi in doen natuurlijk)

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Paardenspeelgoed in stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:25

Een jollybal die kan je ook ophangen als je er een strotouwtje aan maakt.

Verder een lickit is ook altijd fijn. (kan je nog afwisseling bieden qua smaken).

Mijn paard vind hondenspeelgoed gek genoeg interessant. Die heeft nu zo'n floshtouw voor honden.

marley93

Berichten: 6054
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Paardenspeelgoed in stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:06

In ieder geval niet constant laten hangen/liggen, want dan is het voor heel veel paarden al snel niet interessant meer. Behalve natuurlijk een likit houder, haha, die wordt vanzelf weer interessant! :)) Ik heb voor mijn paard zo'n carrot ball gekocht, daar is hij wel een tijd zoet mee als ik daar winterpenen in steek.
En verder is het denk ik een beetje uitzoeken... hondenspeelgoed is misschien ook wel leuk inderdaad.
Ik heb ook een snuffelmat voor hem gemaakt, maar die krijgt hij alleen onder toezicht. Is hij ook wel even bezig.

Melvern
Berichten: 4429
Geregistreerd: 14-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:25

Wij hebben een lickit hangen en een klos voor honden :p veulen vind het leuk om vanalles te pakken en zo kan ze lekker bezig zijn als ze op stal staan.

Afbeelding

In de wei heeft ze een grote plastic piepkip voor honden :p een skippydier en een grote speelbal voor paarden.

Vooral het veulen is dol op haar speelgoed.

Ik heb ook een bal waar je snoepjes of worteltjes oid in kan doen. Daar zijn ze allemaal fan van.

rosslover

Berichten: 1137
Geregistreerd: 11-05-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Paardenspeelgoed in stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:32

Ik had altijd van alles in de stal hangen, maar de snoepjesbal was altijd favoriet! Bij epplejeck kan je deze vinden als je zoekt op voerbal Epplejeck.

Ook zo’n flexibele bal met gaten er in is heel leuk om op te hangen, daar kan je echt van alles in doen van wortels tot chunkies.

Lijsken
Berichten: 1078
Geregistreerd: 10-02-22

Re: Paardenspeelgoed in stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:39

Heb je al een hooinet in de stal? Het is weliswaar geen speelgoed maar wat langer doen over het normale eten is wel een hele goede tegen verveling.

Een paar wortels in kleine stukjes snijden en door het stro heen verspreiden doet het hier ook altijd goed. Ze zijn dan best een tijdje bezig met snuffelen en zoeken.

Elli99
Berichten: 104
Geregistreerd: 19-01-22

Re: Paardenspeelgoed in stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-22 14:06

Oh super, dankjewel!! Hier kan ik wel wat mee :)

Replica1233
Berichten: 57
Geregistreerd: 02-09-21

Re: Paardenspeelgoed in stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 20:29

Ik heb ooit gezien dat iemand zo' piepende kip dat eigenlijk voor honden bedoeld is, voor haar paard had gekocht. Paard vond het geweldig.