Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gerline20 schreef:Hoi allemaal,
Mijn paard (Lente) wil op buitenrit keurig stap, draf en galop. Wanneer ik in de bak rij (zware bak) wil ze alleen maar galopperen en stappen als ik haar terug wil halen word ze nijdig en af en toe kan ze dan gaan steigeren. De andere paarden willen in de bak wel gewoon allemaal netjes stap, draf en geloot
Heeft iemand tips voor mij?
Alvast bedankt!
popeylover09 schreef:Gerline20 schreef:Hoi allemaal,
Mijn paard (Lente) wil op buitenrit keurig stap, draf en galop. Wanneer ik in de bak rij (zware bak) wil ze alleen maar galopperen en stappen als ik haar terug wil halen word ze nijdig en af en toe kan ze dan gaan steigeren. De andere paarden willen in de bak wel gewoon allemaal netjes stap, draf en geloot
Heeft iemand tips voor mij?
Alvast bedankt!
ik zou eerst eens in de bak als er niemand is longeren en kijken of ze het dan wel doet zo niet ligt het aan de bak en vind ze het niet fijn om op die ondergrond te draven
Nouvel schreef:Klinkt inderdaad of ze het draven in de zware bak lastig of pijnlijk vindt.
Misschien moet ze er aan wennen, maar als ze het blijft doen zou ik even iemand mee laten kijken of ze soms last van haar benen heeft in de zware bak.