Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
Hoofclatter schreef:Ook staat bij mij hun welzijn bovenaan. Als ze aangeven iets niet leuk te vinden dan stop ik en zoek ik wat anders leuk. In het verleden heeft hij bij de dingen die we nu doen niks aangegeven van dat hij het niet leuk zou vinden. Het enige waarbij hij dit had aangegeven was longeren maar ik wist de reden daarachter wel dus ben ik het longeren opnieuw beginnen oppakken op een manier dat hij het leuk vond. Ik doe met hem ook bijna alles op stem met vaste commando’s die hij ook kent zodat er daar geen verwarring kan komen. Er is in de periode dat hij nooit bokte tot toen hij wel begon te bokken ook niets veranderd ik ben alleen door school een aantal dagen niet kunnen gaan toen hebben ze dus eventjes vrij gehad en toen ik weer terugkwam bokte hij opeens. 1 van de ‘hulpjes’ dacht dat hij het er misschien gewoon niet mee eens was dat ik er een paar dagen niet was
Hoofclatter schreef:Dilan93
Ze zijn naar een kleiner stuk land gegaan en natuurlijk ook het weer wat plots van 30 graden naar 10 is gegaan. Ze mogen over een paar dagen weer op de grote wei wat ze eerst niet mochten omdat er kippen bij waren gekomen en die niet naar de grote wei mochten)
Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 22 bezoekers