Art_Ificious schreef:Haha die van mij kijkt me niet alleen na... Die komt ook al naar me toe zodra hij mijn auto ziet stoppen aan de wei. En ik geef thans niet altijd wat lekkers. Krijgt hij alleen als we ook gewerkt hebben namelijk.
Als ik aan de stallen sta komt hij er gezellig bij staan en gaat wat staan dutten.
Mijn oudjes kijken me ook nog na. En diva hinnikt zachtjes als ik toekom. Die blijft dan ook hinikken tot ze eten hebben. (Hinniken is meer zachtjes brommen, nja geen idee hoe het te omschrijven eigg)
Als ik wat te lang wacht met wegrijden komt Merho naar de draad. Die hoopt waarschijnlijk op nog wat lekkers.
[ [url=m/K5KQFB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die van mij is tegenwoordig bevriend met de buurmerrie. Die merrie staat sinds kort alleen, haar veulentje is weggehaald en ze is een beetje eenzaam. Mijn eigen merrie gaat dan daar aan de draad staan - tot ze mij ziet. Dan komt ze aan de ingang van de wei staan, en die is ver uit de buurt van de buurmerrie, die staat dan altijd heel beteuterd te kijken. Volgt mij ook langs de draad als ik poep schep. Als mijn paard klaar is met eten, gaat ze terug bij de merrie staan, in de hoek van de wei liggen altijd een heleboel drollen die dat bewijzen