Kuggur schreef:Yup, te beperkte antwoordmogelijkheden, suggestieve vraagstelling, waardeloze enquete. Afgehaakt.
OompaLoompa schreef:Dat er bij de eerste vraag geen meerkeuze gegeven kon worden was een foutje, dit zou nu gefixt moeten zijn. Verder ben ik mij ervan bewust dat niet alle antwoorden elke optie hebben en dat je niet overal een eigen andwoord in kan vullen. Dit is omdat er zo een groot aantal mogelijke antwoorden is dat het amper bij te houden is. Er moet gewoon een soort van kader aan zitten. Ook ben ik mij ervan bewust dat er een aantal vragen tussen zitten die suggestief kunnen klinken. Dit waren o.a. vragen waar de docent mee is gekomen en waar wij helaas geen andere manier zagen om deze te stellen.
Lukasje schreef:Mss kan je je docent onze meningen voorleggen om hem duidelijk maken dat de enquête maar beter aangepast wordt?
OompaLoompa schreef:Ook lees ik hier van een hele hoop mensen dat mijn eigen mening hier duidelijk doorheen schijnt. In tegenstelling tot wat men lijkt te denken ben ik helemaal niet tegen op het gebruik van een zweep of andere hulpmiddelen liggende aan hoe men deze gebruikt.
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 3 bezoekers