Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
Humpiedumpie schreef:Ik zou het filmpje erg graag willen zien.
Ik zal eens googlen nog om wat meer info te vinden. Ik ben van mezelf vrij rustig en paarden worden over t algemeen ook rustig(er) van mij. Maar wat “doe” je dan precies? Leg je enkel een intentie of roep je een bepaald gevoel op of?
Ben erg benieuwd
Humpiedumpie schreef:Ik zou het filmpje erg graag willen zien.
Ik zal eens googlen nog om wat meer info te vinden. Ik ben van mezelf vrij rustig en paarden worden over t algemeen ook rustig(er) van mij. Maar wat “doe” je dan precies? Leg je enkel een intentie of roep je een bepaald gevoel op of?
Ben erg benieuwd
MikeyB schreef:Hier ook eentje![]()
De eerste keer dat ze bij me ging liggen zal ik van m’n leven niet vergeten. Echt een prachtig moment.
Ik heb zelfs de mazzel dat ik stukjes ervan heb kunnen filmen en kijk het filmpje dat ik daarvan gemaakt heb nog regelmatig. Mocht je het leuk vinden om die te zien, dan stuur ik die met liefde even via DM.
Humpiedumpie schreef:Ik heb ervaring met yoga waar bij je ook enkel “Bent” in het moment en ook ervaring met cranio sacraal. Paarden worden er wel slaperig van, maar heb nog nooit meegemaakt dat er 1 of meer bij ging liggen.
Woont er toevallig iemand in de buurt van Apeldoorn. Heb ook een paardje met een verleden waarbij ik vermoed dat het hem heel goed zou kunnen doen..
ruitje schreef:Als ik het goed begrijp is het soort van niet de bedoeling het te doen bij andermans paarden
Beckie schreef:Ik had hier nog nooit van gehoord, maar het klinkt fascinerend.
Kan iemand me uitleggen wat dit anders maakt, dan 'gewoon' mediteren in de buurt van dieren?
Niet dat ik kan mediteren, maar een cursus daarover hoeft geen 300 euro te kosten.
jetm schreef:Hallo,
Het valt mij op als ik de zoekfunctie gebruik dat er maar heel weinig hits zijn op Trust Technique.
Omdat ik zelf na het volgen van de online cursus ontzettend enthousiast ben en vind dat dit eigenlijk veel bekender zou "moeten" zijn toch maar eens een topic openen.
Wie gebruikt de Trust Technique nog meer en wat zijn jullie ervaringen ?
Als je benieuwd bent wat het is/inhoudt kun je Googlen op James French Trust Technique en/of mijn blog hierover lezen.
Daarin staat een korte uitleg en mijn persoonlijke ervaringen hiermee.
sanne83 schreef:Je blog opent niet.
Ben wel benieuwd naar ervaringen. Ik hoor de naam James French vaak langskomen, maar vind die cursus echt te duur. Klinkt tot nu toe allemaal wat vaag.
Gebruikers op dit forum: Horsejansdam, mce en 21 bezoekers