Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Bralindy schreef:Waarom niet meteen met beiden? De middelste kan wellicht fungeren als bemiddelaar. Ik zou het echter eerst een paar dagen betijen en dan pas proberen.
MirandaFuego schreef:Zo went het volgens mij niet, juist elke keer eruit halen zorgt ervoor dat er geen rust in komt en en geen plaats wordt bepaald.
Zelf zou ik ze gewoon bij elkaar zetten, het jonge paard houdt het heus het langste vol, de oudere paarden houden vanzelf wel op.
Zolang er alleen bijtwonden zijn is er niks aan de hand.
pien_2010 schreef:[ [url=[video]https://m.youtube.com/watch?v=ZvUeSIuQcNE]Video[/url] ]

Humpiedumpie schreef:pien_2010 schreef:[ [url=[video]https://m.youtube.com/watch?v=ZvUeSIuQcNE]Video[/url] ]
Zo gaaf om dit soort introducties altijd te zien! Mooie plek heeft ze nu, daar gaat ze vast heel gelukkig worden
Ts ik denk dat je hier veel geduld mee moet hebben. Staan ze wel naast elkaar zodat ze elkaar kunnen zien? Hoe lang heb je de nieuwe ruin erbij? Voorlopig dan misschien zo houden.. en op een gegeven moment proberen als het weer goed genoeg voelt.
Andere optie is inderdaad er “gewoon” bij inzetten. Weet niet hoe ernstig die verwondingen zijn? Maar ik ben er niet bij en jij wel, dus dat kan jij het beste beoordelen..
Welke omgeving zit je trouwens?
jessicadv schreef:Humpiedumpie schreef:
Zo gaaf om dit soort introducties altijd te zien! Mooie plek heeft ze nu, daar gaat ze vast heel gelukkig worden
Ts ik denk dat je hier veel geduld mee moet hebben. Staan ze wel naast elkaar zodat ze elkaar kunnen zien? Hoe lang heb je de nieuwe ruin erbij? Voorlopig dan misschien zo houden.. en op een gegeven moment proberen als het weer goed genoeg voelt.
Andere optie is inderdaad er “gewoon” bij inzetten. Weet niet hoe ernstig die verwondingen zijn? Maar ik ben er niet bij en jij wel, dus dat kan jij het beste beoordelen..
Welke omgeving zit je trouwens?
Het punt in dat hij door de draden vliegt wanneer de paniek toeslaat. Dit kan niet elke keer. Wonden vind ik vrij ernstig. Maar dat kan ook zijn omdat ik om het beestje geef.
Ik zit in omgeving friesland