Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rije schreef:Deze paarden staan zonder deken.
Ik vind het ook erg vervelend inderdaad, en verder is het ook een supersociaal paard (allemaal in de groep trouwens) maar hij wordt tijdens spelen gewoon te enthousiast. Maar dat mag niet zulke plekken opleveren.
Een kap is wat mij betreft een laatste redmiddel. Hij heeft er eerder eentje opgehad ivm te veel gras en daar werd hij erg boos van. Bovendien kunnen ze dan ook niet meer sociaal kroelen, en dat doen ze ook vaak.
Meer volwassen... Mijn paard wordt dit jaar 14 en andere paard is 15. Kan wel zijn dan een half jaar misschien toch nog te kort is qua permanente omgangsvormen zeg maar. Dat dat nog steeds moet settelen misschien?
Ja ze hebben echt lol. Met een andere ruin speelt hij ook zo ruw, maar die bijt niet. En even later eten ze gemoedelijk samen uit een hooibak. En ze staan ook echt als één kudde te soezen met z'n allen, dus dat gedrag zit wel goed.
dus het waren echt geen mini krasjes. Maar mijn antwoord was steevast dat de mannen gewoon lompe varkens waren.
). Ze heeft ook wel eens anti-bijt middel op de deken van haar paard gedaan maar ik heb niet het idee dat dit echt werkt. 
pol013 schreef:Maar vanuit het paard bezien waarom mag het niet? Beide paarden vinden blijkbaar van wél. Want die zijn zo te horen gezellige matties die samen spelen en eten.