Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Charisma schreef:Wat moeten we hiermee? We zijn ten einde raad...ik heb ervaring met paarden welke niet willen laden, maar dit nog nooit meegemaakt.
...
We weten dat de gebeurtenissen die ik opnoem de trigger zijn, de wonde, de pijn hiervan en de roekeloze chauffeur...maar hoe keren we het tij terug?
ikke schreef:Wat doet het paard op het moment dat je d'r op een Vrachtwagen zet (zo'n serieuze bak van een ton 6, 7)?
Afgaand op het verhaal (niet hetzelfde als de waarheid) heb ik eerder de indruk dat de chauffeur op cursus moet in plaats van het paard.
Charisma schreef:Vrachtwagen hebben ze niet ter beschikking, kan eens aan staleigenaar vragen of ze haar B camionnette mogen proberen.
Het ligt niet aan de vaste chauffeur, paard is 8j en gaat al van haar 3e elke week op de trailer, ook verre ritten en nooit problemen gehad. De problemen zijn begonnen na de wonde. Wat er toen is gebeurd waardoor ze die heeft opgelopen weet ze niet, ze heeft geen camera in de trailer. Vriendin rijdt altijd heel rustig, rotondes in 1e versnelling enz.
Equinologica heb ik haar gemaild. Ze ging contact opnemen.
Ze wil ook echt haar tijd nemen, en opbouwen, maar hoe bouw je op als je paard in pure paniek gaat als de auto gewoon aan gaat...? Er komt gewoon geen ontspanning meer daarna.
Ze weet dat 't iets van lange adem gaat worden, ze wil gewoon weer met een gerust hart op pad kunnen.
Charisma schreef:Ik zal het haar doorgeven, maar ik denk echt niet dat het aan haar rijstijl ligt...