Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mannysxx schreef:Ik heb inderdaad mensen om mij heen die hier ervaring mee hebben. Anders had ik haar ook nooit aangeschaft. Zij zijn er alleen niet alle dagen en het meeste doe ik zelf. Millie is zeker wild want ze is twee weken geleden met haar haar twee broers en 2 halfzussen uit een natuurgebied gehaald, welke weet ik zo even niet. Ze heeft geen problemen met de omheining en blijft er netjes achter. De reden dat ik haar gekocht heb is omdat ik al sinds mijn 14/15e met paarden bezig ben, onder andere jonge paarden en paarden met gedragsproblemen etc. ( ik rij wel al sinds mijn 5e maar heb in die tijd niet veel geleerd over het paard zelf) Dit leek me dus een leuke uitdaging en tot nu toe gaat het hartstikke goed! Kon er alleen niet veel tips over vinden, vandaar mijn vragen. Ze had wel al een halster om toen ik haar ging ophalen, hoe hen dat is gelukt is voor mij ook een vraag.
En als je dat doet, draag dan altijd een cap in haar omgeving en werk met handschoenen en goed schoeisel om jezelf optimaal te beschermen. En dan hopen dat je er zonder kleerscheuren vanaf komt.