Ik zal in het kort even vertellen wie en wat we zijn en waar we tegen aanlopen/doen. Daarna zet ik ook de punten 'overzichterlijker' in een rij!
Ik heb een (verzorg) Fries, van nu 2,5 jaar en ik verzorg haar nu ongeveer 8 maanden. In het begin konden we niks doen, was het alleen maar stress en ging het niet heel goed en lekker. Het gaat nu echt veel beter alleen we lopen met een aantal dingen vast! Ik ben een beetje inspiratieloos, met wat ik met haar kan doen, want tot nu toe poetsen en wandelen we alleen maar, en ik wil graag ook wat grondwerk doen met haar, alleen is de bak ongelooflijk eng en alleen maar paniek waarin ze mij helemaal niet meer ziet enzo en ik weet niet zo goed wat ik daaraan kan doen,maar het is wel lastig want het beperkt wel dingen die we kunnen doen. Ook is ze als we wandelen echt heel traag en staat ze telkens stil en wil ze niet meer verder lopen en eerst was dat alleen op de heenweg, maar nu ook op de terugweg.
De dingen waar we dus tegenaan lopen zijn:
- Niet zo veel inspiratie wat ik kan doen met haar
- De bak is ongelooflijk eng en we willen daar graag op trainen, maar weten niet hoe
- Ze loopt niet meer door en we kunnen dan ook niet draven of iets.
Zouden jullie weten wat we hier tegen kunnen doen? Het zou heel fijn zijn
Dus ik denk niet dat dat hem zou worden, want het lijkt me verder wel een goed idee!