Nieuwe parelli oefeningen voor RBI?

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gizeppie

Nieuwe parelli oefeningen voor RBI?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-18 23:06

Ik ga het toch even via deze weg proberen! Misschien zijn er wel mede bokkers die mij weer wat inspriratie kunnen geven door hun creativiteit.

Ik heb een hele lieve RBI Connemara. We zijn hard aan het oefenen aan onze grondwerk skills.. Hij is een echte Right Brain introvert. Het duurt heel lang voor hij mentale spanning af kan laten glijden, maar als hij eenmaal door heeft dat hij het goed doet en het niet ‘eng’ of nodig is om te vluchten pakt hij de oefeningen mega snel op. De eerste zeven games doet hij heel erg goed, zowel online als Liberty. Ook een aantal oefeningen van level 2 en 3 pakt hij al wel aardig op.

Ik vroeg mij af zijn er bokkers met nog wat inspiratie qua oefeningen waarmee ik hem eventueel weer wat meer uitdaging of afwisseling kan bieden? Ik verander Mn positie, situatie etc ook geregeld. Ik werk ook met obstakels zoals bouwzeilen, sprongetjes, pionnen, paraplu’s etc.

Ik kijk geregeld op Pinterest voor ideeen. Ook qua parcours bouwen, maar mochten jullie nou iets leuks hebben waarmee ik aan de slag kan? Zouden jullie dat willen delen met mij?

Super Thanks!

~ A great horse will change your life ~ The truly special ones, define it! Chablis (upperville x zep) ~ <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie