Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gohya schreef:We hebben een paard dat sinds een tijdje heel hard met haar rechter achterbeen staat te stampen.We dachten aan Mijten en in overleg kregen we er van de Veearts iets voor om haar te wassen.Haar benen werden alle 4 gewassen en ook de andere paarden zijn behandeld.Het ging toen ff goed maar nu begint ze weer te stampen.Vandaag is ze helemaal gewassen met het spul (iets met Byte). Wat zou het nog meer kunnen zijn dan alleen Mijten? wie herkent dit.Ik zal morgen een filmpje uploaden,dat lukt me nu niet op me mobiel.
)

Koper schreef:Weet je wel zeker dat het het been is waar ze last van heeft? Heb je hoger gezocht (uier, buiknaad) of ze daar naar probeert te trappen? Heeft ze ergens jeuk, krijg je reactie als je op verschillende plekken kriebelt?
Samantha_01 schreef:Toen ik mijn tinker gekocht had, bleek die ook erge mijt te hebben. Allerlei middelen gewassen en die hielpen allemaal niet.
Tenslotte Stronghold voor de kat, elke kootholte 1 pipet en eentje op de schoft en nooit meer last gehad
Zammie schreef:gohya schreef:Het paard is bij een paragnost geweest en die zegt dat ze geen Mijten heeft. Ze zit vast in de achterhand en rug [dat wist ik al] en daardoor stampt ze steeds met dat achterbeen.We moeten stoppen met wassen.
Echt....