Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Soraya10 schreef:Rocamor schreef:Krijgt hij een snoepje of aandacht van je als je op stal komt?
Ja, altijd! Ook de shetjes trouwens. Ben echt gek met hun alle 3 dus niets dan pisietieve aandacht voor hun 3
bigone schreef:Ik leerde het mijn paarden vroeger altijd, wanneer ik ze zag plassen ging ik fluiten. En wanneer we dan op wedstrijd gingen was een paar keer fluiten genoeg.
Hij is iets te ijverig.
Hij doet het gelukkig alleen smorgens. Heel soms ook later op de dag maar komt bijna nooit voor.

Koekeroekus schreef:Doet mijn pony ook als ik smorgens kom voeren. Eerder met zn maatje stonden ze allebei te plassen. Tja, ik ga niet een half uur wachten om te voorkomen dat ik ze aanleer dat ze plassen als ik kom voerenHij doet het gelukkig alleen smorgens. Heel soms ook later op de dag maar komt bijna nooit voor.
Rocamor schreef:Ooit, in een grijs verleden, las ik het verhaal van een vrouw die dat dus ook had. Zij heeft haar paard leren plassen op commando. Emmer er onder en heel wat minder natte stal en verspilling.