Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Harvey1 schreef:Wat reageren sommige van jullie gelijk fel op de TS, relax! Je kent de hele situatie niet. TS, kun je geen afspraken maken daarover met andere stalgenoten? Wij hebben een groepsapp en helpen elkaar altijd uit de brand.
xhaflinger schreef:Harvey1 schreef:Wat reageren sommige van jullie gelijk fel op de TS, relax! Je kent de hele situatie niet. TS, kun je geen afspraken maken daarover met andere stalgenoten? Wij hebben een groepsapp en helpen elkaar altijd uit de brand.
Dankjewel! Ik was gewoon benieuwd of mensen ook bekend waren met zoiets en hoe ze er mee om zijn gegaan, maar ja blijkbaar ben ik meteen een slechte eigenaar. Terwijl mensen mij of de stal geeneens kennen. Ik hoopte op een gesprek waar niet meteen zo fel zou worden gereageerd, maar helaas... Ik ga is kijken of er inderdaad mensen open staan om paarden in groepjes naar buiten te doen. Dankjewel voor je tip.
Wij hebben 2x per week binnen of buiten zet dienst en zo komen alle paarden elke dag buiten! Misschien een idee, succes!
dan kan je bijvoorbeeld onderling afspreken, dat als een van jullie naar stal gaat, dat diegene allebei de paarden samen los kan zetten. Als een stalgenoot overdag haar paard en de jouwe samen een uurtje (of meer) buiten zet, en jij doet datzelfde in de avond, dan komen beide paarden gewoon alsnog extra uurtjes buiten
en hoe meer mensen er mee doen.., hoe langer ze lekker naar buiten kunnen. Misschien passen er wel meer als 2 paarden in de paddock/pak? Dat kan je zelf het beste inschatten.