Nu is het al twee zondagen achter elkaar voorgekomen dat ze zich keihard los trekt en met touw en al in de wei staat en zich niet meer laat vangen. Als we het zelf doen is het geen probleem, ze probeert wel, maar als ik even tegen haar grom, gedraagt ze zich, dus ik weet niet zo goed hoe ik haar hierin op moet voeden (ze doet namelijk gewoon wat ik zeg). Het verbaast me ook, want dit paard is normaal zeer welgemanierd naar mensen toe. Ook bij de smid, tandarts of dierenarts nooit problemen. Wel is ze chagrijnig naar andere paarden en dominant op de wei. Maar in deze situatie loopt ze volledig over mensen heen (nog niet letterlijk gelukkig
).Heeft er iemand tips om te zorgen dat dit ongeleide projectiel veilig door anderen in de wei gezet kan worden?
Zo eentje waarbij je elke seconde alert moet zijn omdat ze er gebruik van maakt wanneer je aandacht verslapt. Niet haar schuld als je stalgenoten op zondagochtend nog niet in die modus zijn.
.
is het een tank die je op de grond gooit en als hij je wel leuk vindt is hij kuikenmak. Vooral mensen die wel eens even zullen laten zien hoe handig en ervaren ze zijn, of mensen die "dat kleintje" wel eens even zullen aanpakken vindt hij nou typisch mensen om geintjes mee uit te halen. Hij heeft ook absoluut een zorgzame kant en als jouw merrie een beetje op mijn ruin lijkt weet ik precies hoe blij je met d'r bent TS