Onze pony is nu een ruime maand bij ons. Ze is bij ons gebracht in een paardenvrachtwagentje en we hebben begrepen dat het ruim 1,5 uur heeft geduurd voordat ze er in stond. Uiteindelijk met lijnen achter haar billen geloof ik, hebben ze haar er in gekregen. De eerste 10 minuten schijnt ze nogal getrapt te hebben tijdens het rijden. Daarna was ze rustig. Eenmaal bij ons ging het uitstappen ook prima.
Nu staat de eerste Bixie gepland voor mijn dochter en pony, begin maart. Aangezien Fandago graag om dingen heen loopt die ze niet kent, vermoed ik dat trailer laden niet meteen heel soepel zal gaan
Gister zijn we in de bak gaan oefenen met over een stuk karton (platte doos) heen te lopen. Na een uur had ze 1 voetje er tegenaan maar verder kwamen we niet.
Laats was er een grote plas in de bak, daar wilde ze in eerste instantie ook niet door, maar mijn dochter liet haar niet gaan en uiteindelijk stapte ze er doorheen
Maar er op is iets anders dan er naast en de trailer in.
Wie heeft tips hoe we dit aan kunnen gaan pakken, nu we de tijd hebben? Er staat een trailer op stal, waar we af en toe mee kunnen oefenen.

Vond alles eng en raar. Nu sjokt ie over een hele berg flesjes.