Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mizora schreef:Een grotere persoonlijke ruimte dan dat ze kunnen krijgen in hun stal, dus nemen ze ook een stuk gangpad mee als hun terrein.
Danique schreef:Mizora schreef:Een grotere persoonlijke ruimte dan dat ze kunnen krijgen in hun stal, dus nemen ze ook een stuk gangpad mee als hun terrein.
Maar ze kunnen aan 2 kanten buiten met hun hoofd, als ze er zelf zo chagrijnig van worden snap ik niet zo goed dat ze het toch op blijven zoeken terwijl ze ook rustig met hun hoofd naar buiten kunnen kijken.
Danique schreef:Als het mijn paarden waren zou ik het hekje dicht doen of misschien de tralies aan de voorkant blinderen, of zou dat niet werken?
Dorien66 schreef:Danique schreef:Als het mijn paarden waren zou ik het hekje dicht doen of misschien de tralies aan de voorkant blinderen, of zou dat niet werken?
Als het mijn paarden waren, zou ik ze buiten zetten met een flinke hoeveelheid hooi...
Een paard is een beweeglijk dier met behoefte aan contact met andere paarden. Paarden die veelvuldig in een box opgesloten staan, vertonen vaak het soort gedrag wat jij beschrijft. Hekjes dichtdoen beperkt ze nog meer in hun natuurlijke gedrag en zal het alleen maar verergeren (alleen kunnen ze dan nergens meer bij).
Danique schreef:Dorien66 schreef:Als het mijn paarden waren, zou ik ze buiten zetten met een flinke hoeveelheid hooi...
Een paard is een beweeglijk dier met behoefte aan contact met andere paarden. Paarden die veelvuldig in een box opgesloten staan, vertonen vaak het soort gedrag wat jij beschrijft. Hekjes dichtdoen beperkt ze nog meer in hun natuurlijke gedrag en zal het alleen maar verergeren (alleen kunnen ze dan nergens meer bij).
Ja dat snap ik, maar die optie hebben ze helaas niet
dems75 schreef:ik zou ook zeggen, zure verveling...
De paarden die ik ken en veel buiten komen, doen dit nooit namelijk.