Zo veel mogelijk stress voorkomen bij verhuis

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PeterVH72

Zo veel mogelijk stress voorkomen bij verhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-16 10:53

Binnen enkele weken gaan we ons paard verhuizen naar een wei dichter bij huis en ik vraag me af of het zou helpen om bvb homeopatische middelen te gebruiken zodat ze zo goed mogelijk met de stress gaat kunnen omgaan! Ze is nu gewend van met enkele paarden samen in een wei te leven en bij de nieuwe wei heeft elk paard z'n eigen stuk wei. Ze kan dus wel andere paarden zien, maar er gaat dus een draad tussen staan. Dit zou dus wel voor wat extra stress kunnen zorgen bovenop de gebruikelijke stress van een verhuis!
Ik vraag me dus af of het zou helpen van haar in die periode bvb "Puur Nervo" of "Puur Onrust" of zo te geven. Wat kunnen jullie me aanraden??

Shirley

Re: Zo veel mogelijk stress voorkomen bij verhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-16 11:02

Ik geef ze eerlijk gezegd nooit iets in die richting...

Gewoon zelf kalm blijven, zorgen voor voldoende eten ;) en snel overleggen met de andere eigenaren of er geen meerdere weitjes kunnen worden samengevoegd :j

PeterVH72

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-16 12:09

Shirley schreef:
snel overleggen met de andere eigenaren of er geen meerdere weitjes kunnen worden samengevoegd :j

Dat is idd iets wat ik idd als optie kan houden!