Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
FriesWytske schreef:Volgens mij lezen een aantal hier niet goed. TS verzorgt dit paard al 3 jaar en heeft hem nu gekocht. Denk dat dan de grenzen echt wel bekend zijn bij dit paard. Paard staat sinds 22 april op een andere stalling. En heeft ineens vriendjes en vriendinnetjes. Logisch dat ie dan even moet wennen als hij daarvoor die nog niet heeft gehad bij de vorige eigenaar. Denk dat als ze een half jaar verder zijn is het weer normaal voor het paard. Zolang TS gewoon doet zoals ze normaal ook deed. Dan wordt het paard vanzelf wel weer rustig.
Okidokitjex schreef:In de 3 jaar dat ik hem ken heb ik altijd grondwerk met hem gedaan. Dus hij respecteerde mijn ruimte, kon rustig achteruit op gebaar hij had ook vertrouwen in mij want met mijn stick kon ik rond hem staan en bleef hij lekker rustig staan. De staleigenaar heeft hem nu naar de ruinengroep gezegt hij had namelijk het ruintje dat ook bij hem en merries stond hard gebeten. Ik heb het zelf daarnet ook gezien. En ik ga hem inderdaad wat tijd geven maar sinds het ruintje erbij kwam toen hij met de merries stond begon het te verergeren. Daarnet kwam ik toe en was hij helemaal bezweet van heel de tijd voor het hek te lopen en te hinikken naar de merries waar hij eerst bij stond. Hij staat dus nu weer in een andere groep dus voor hem zal het ook allemaal wel stresserend zijn.