Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Lovas schreef:soms pakt mijn paard mijn vinger heel zachtjes in zijn mond tussen zijn lippen en soms raken zijn tanden mijn vinger ook heel zachtjes! Hij doet dit als je even aan zijn lippen zit of als je even stilstaat dus eigenlijk als hij zich een beetje verveeld. dan pakt hij mijn vinger en gaat er beetje mee friemelen en soms met zijn tanden erbij. Totaal niet hard of gemeen maar toch. Ik vroeg aan een stalgenoot wat zij hier mee doet en zij vertelde dat ze dus ook niet wist of dat nou positief of negatief is en hoe je kan reageren. Op dit moment haal ik gewoon mijn vinger uit zijn mond. Het is totaal niet dat ik me er echt aan stoor of iets. Soms spelen mensen ook met zijn lippen misschien dat dat er iets mee te maken heeft? Heeft iemand hier meer ervaring mee en als je dit herkent wat doe jij er mee?
ikke schreef:Gokje: het is een ruin.
Dat is iets wat ik wel vaker zie bij ruinen. Sommigen zijn nu eenmaal wat oraal aangelegd.
Ik heb een Welsh-Cob gehad die dat ook is. Die heb ik even moeten leren dat ie z'n tanden niet mocht gebruiken, maar nadat ie dat snapte sabbelde hij aan mijn oor, vingers, neus of gewoon aan je wang.
Floortz schreef:Geef hem maar eens een lipmassage. Vinden sommige paarden heel lekker. Met je vingers zachtjes de lippen masseren, over het tandvlees wrijven, mondhoeken zacht masseren, neusvleugels wrijven.
Net als een staartwortelmassage, daarvan vallen sommige paarden zowat in slaap.
Icrack schreef:Dat van de staartwortel wist ik dan weer niet, ik probeer het morgen gelijk uit, ben benieuwd!
Floortz schreef:Icrack schreef:Dat van de staartwortel wist ik dan weer niet, ik probeer het morgen gelijk uit, ben benieuwd!
Kijk maar bij 39 minuten:
https://www.youtube.com/watch?v=4yHiTW5 ... x-wSC3QSLy
Ze keek me eerst aan van "wat heb ik nu aan mijn k**t hangen! Even later stond ze verdacht te knipperen met de oogjes en was bij tijd en wijle lekker aan het kauwen. Ze moest er wel even aan wennen, ik denk dat de volgende keer een beter (ontspannender) resultaat gaat geven. elenaMM77 schreef:die van mij mag sabbelen wat hij wil,
maar er wordt niet met hoeven gewapperd, noch met tanden geklapperd, hoe zachtjes ook..
want er komt een keer zoals al gezegd dat het net even verkeerd gaat..
hij weet het ook prima.. tandjes doet ie maar met z'n speelmaatje, ik heb niet met m geknikkerd dus alleen met lippen en/of tong.. En liever geen zoen als hij z'n laatste hap slobber net heeft doorgeslikt (maar goed, dat vind hij muggenziften, dus dat laatste probeert hij dan wel)
Floortz schreef:Icrack schreef:Dat van de staartwortel wist ik dan weer niet, ik probeer het morgen gelijk uit, ben benieuwd!
Kijk maar bij 39 minuten:
https://www.youtube.com/watch?v=4yHiTW5 ... x-wSC3QSLy