Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
joey2010 schreef:Ik zou toch de tanden laten nakijken.
Beetje raar dat je dat als (vorige) eigenaar beloont. Wanneer het aangeleerd gedrag is dan zal je het met heel veel geduld kunnen afleren.
Het lijkt me wel dat de tanden zo veel sneller slijten.
jammer dat je 8 weken geleden een paard hebt gekocht en dat hij nu al 6 weken stil staat door een peesblessure.
Dan heb ik al mijn bedenkingen over de eerlijkheid van de vorige eigenaars.
Ik zou hem eens goed laten bekijken door je eigen da.
Sizzle schreef:Tandenknarsen is zeker reden tot zorgen maken.
Mochten de tanden goed zijn dan zou ik verder kijken naar hals en nek problemen of maagzweren bijvoorbeeld.
Een paard dat tandenknarst is nooit ontspannen in de kaak en krijgt daar dan ook weer volgschade van.
korbakimmy8 schreef:Paard is nier gekeurd.
joey2010 schreef:Ik zou toch de tanden laten nakijken.
Beetje raar dat je dat als (vorige) eigenaar beloont. Wanneer het aangeleerd gedrag is dan zal je het met heel veel geduld kunnen afleren.
Het lijkt me wel dat de tanden zo veel sneller slijten.
jammer dat je 8 weken geleden een paard hebt gekocht en dat hij nu al 6 weken stil staat door een peesblessure.
Dan heb ik al mijn bedenkingen over de eerlijkheid van de vorige eigenaars.
Ik zou hem eens goed laten bekijken door je eigen da.
korbakimmy8 schreef:Ja ik baal vreselijk en heb inderdaad me bedenkingen over de waarheid van vorige eigenaren. Maar daar is weinig meer aan te doen en wil hem ook niet terug doen hij is te leuk qua karakter en ook qua lopen.