Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
sardientje schreef:precies, shetlanders zijn nu eenmaal zo.
een shet op mijn manege bijt, bokt, doet haar oren plat in haar nek e.t.c.
dussss, niet erg leuk natuurlijk, maar je kan beter de baas spelen, ze moeten je ook accepteren.
xniieeenke schreef:sardientje schreef:precies, shetlanders zijn nu eenmaal zo.
een shet op mijn manege bijt, bokt, doet haar oren plat in haar nek e.t.c.
dussss, niet erg leuk natuurlijk, maar je kan beter de baas spelen, ze moeten je ook accepteren.
Shetlanders zijn niet zo, shetlanders worden vaak gewoon niet goed opgevoed.
Shetlanders hebben van nature een pittig karakter, maar dat moet je onderdrukken voor de shet over je heen loopt, en dat gebeurt vaak niet, want shetlanders zijn verzorgpony's of weidemaatjes vaak.
ohjajoh6 schreef:Stel mij de eerste makkelijke shetlander voor en ik eet mijn schoen op![]()
En dat rode zaagsel is normaal, dat is de urine die er al langer ligt, dat word altijd rood vermengt met zaagsel.

ik ook met mijn grote mond.... ohjajoh6 schreef:Stel mij de eerste makkelijke shetlander voor en ik eet mijn schoen op![]()
En dat rode zaagsel is normaal, dat is de urine die er al langer ligt, dat word altijd rood vermengt met zaagsel.
xniieeenke schreef:Als ze stampt, kijk even of je niet op een verkeerde plek zat (plek met wondje in de buurt oid), en heb je dit niet moet ze maar stoppen met stampen, puur ongeduld (tenzij jullie 3 uur aan dat beest zitten te plukken, dan geef ik de merrie groot gelijk).
Probeer een zweep mee te nemen de wei in, zo'n beest moet je niet bijten of op je staan, slaan is niet nodig, wel even zwaaien van 'hey, ik heb m wel bij me'.
ohjajoh6 schreef:Stel mij de eerste makkelijke shetlander voor en ik eet mijn schoen op![]()