Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Marjo89 schreef:Al onderzocht of je Shetlander iets mankeerd. Mijn gevoel zegt dat hij dit echt niet zomaar is gaan doen
Joolien schreef:Hoe bedoel je dat hij valt? Ik vind t wel raar dat een paard valt door een shet? Dat lijkt me zeg maar onmogelijk, tenzij het paard neurologisch wat mankeert waardoor hij niet raad weet met zijn benen.
Of bedoelde je vriendin spelenderwijs? Want vooral ruinen bijten elkaar wel eens in de benen waardoor ze dan door de benen gaan. Dat is speel gedrag.
Je kan het gat wat groter maken. Groot genoeg voor hooi, maar te klein om andere paarden te kunnen bijten. OneAndOnlyx schreef:8nnemiek schreef:Mijn paarden eten ook hooi met maskerJe kan het gat wat groter maken. Groot genoeg voor hooi, maar te klein om andere paarden te kunnen bijten.
Ook uit een slowfeedernet met extra kleine mazen?. Denk dat dat wat lastig gaat worden..
wortelsussie schreef:Zijn t kuilen in de paddock? Dan kan je het eens laten slepen. Gaten zijn gevaarlijk als ze zo druk zijn.