Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Pandora2 schreef:Mag ik volgen ? Heb er hier ééntje staan die dat ook doet...al van toen ze 2 was...ze is er nu 22 en doet het nog steeds ... gevalletje slecht opgevoed denk ik![]()
Maar ze doet het dan wel in '' overdrive '' ...ze gaat er gewoon naast je vandoor met een kracht die echt niet tegen te houden is met een halster. Gebruik soms een hengstenketting, maar die krijg je in de wei dan weer bijna niet uit![]()
Andersom trouwens vaak hetzelfde liedje...van de wei naar de stal dus...
Dus ik lees graag mee en hoop op de gouden tip
.
Ik geef hem voor de rest nooit een brokje uit de hand dus hij is gelukkig geen schooier die zelf mijn zakken door gaat snuffelen. De eerste keer deed ik trouwens een paar brokjes op mijn hand. Zodra hij zich ontspande gaf ik hem daar wat van maar niet mijn hele hand (hij wist dus dat er wat overbleef), klikte ik hem los en daarna kreeg hij de andere helft.
. Dreamflower schreef:Pandora2 schreef:Mag ik volgen ? Heb er hier ééntje staan die dat ook doet...al van toen ze 2 was...ze is er nu 22 en doet het nog steeds ... gevalletje slecht opgevoed denk ik![]()
Maar ze doet het dan wel in '' overdrive '' ...ze gaat er gewoon naast je vandoor met een kracht die echt niet tegen te houden is met een halster. Gebruik soms een hengstenketting, maar die krijg je in de wei dan weer bijna niet uit![]()
Andersom trouwens vaak hetzelfde liedje...van de wei naar de stal dus...
Dus ik lees graag mee en hoop op de gouden tip
Denk niet dat het in alle gevallen met opvoeding te maken heeft, aan gezien ik er 4 heb die het doen waarvan ik er 2 zelf heb opgevoed.. de rest van de paarden heb ik ook zelf opgevoed en die doet het ook niet...
Mijn andere 2 doen dit ook nooit... en die heb ik ook zelf opgevoed. Zal ook wel de aard van het beestje zijn
Koord vastklikken en dan in de wei proberen losklikken, lukte ook niet want ik hou der gewoon niet tegen...als ze niet wegkan, gaat ze de hoogte in en ben ik de koord kwijt