Woensdag is mijn paard heel erg geschrokken van de hoefsmid. Hij stond te slapen voor de stal toen ik onze pony ging pakken en de smid wou hem vast zn ijzers afhalen (normaal geen probleem hij is ontzettend braaf!) maar kennelijk schrok hij hier van. Heeft zich losgetrokken en ging toen in volle vaart de oprit af richting de supermarkt. Hij kwam gelukkig erg snel terug. Maar was daarna erg bang. Met mij erbij is het beslaan overigens wel gelukt. Smid heeft heel veel geduld en gaat er goed mee om..
Maar nu is die dus bang voor mannen
, de 'mannen' thuis hoeven niet meer te proberen hem uit de wei te pakken hij rent snurkend en snuivend weg.Tja erg lastig maar hoe kan ik dit nu het beste gaan oplossen? Ik heb hem nu de afgelopen dagen maar zelf binnen en buiten gezet maar ik maak erg lange dagen op school moet vroeg weg en laat terug dus dat is zeker niet ideaal. En sowieso bij elke man op mijn hoede moeten zijn is niet de meest leuke situatie.
Bij mij is er dus niks aan de hand ik kan alles er mee doen en andere vrouwen zijn ook geen probleem.
Iemand hier tips voor?