Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maus92 schreef:Nogmaals ik rijd altijd in de buitenbak al een jaar lang en ze is niet kijkerig ze heeft dan gewoon geen zin en gaat protesteren als je dr dan aanpakt is t na een tijdje goed in t bos ziet ze vanalles maar is zo mak als een lammetje en die km heeft ze wel na een jaar 3 a 4 x in de week gereden te worden
kimberlyve schreef:Maus92 schreef:Nogmaals ik rijd altijd in de buitenbak al een jaar lang en ze is niet kijkerig ze heeft dan gewoon geen zin en gaat protesteren als je dr dan aanpakt is t na een tijdje goed in t bos ziet ze vanalles maar is zo mak als een lammetje en die km heeft ze wel na een jaar 3 a 4 x in de week gereden te worden
Dan moet je gewoon gaan rijden en verder niet zeuren. ( niet vervelend bedoeld )
tis maar een iedee.. Maus92 schreef:Jaa ik sprong eerder wel eens met haar vindt ze geweldig (springgefokt) veroniqueXsolitair (Xvoltair) en wilde dat deze week ook weer een keertje gaan doen maar ook dat doet ze in het bos beter dan in de bak haha, en juist daarom heb ik haar leren wijken en travers enz pakt ze leuk op en leert heel snel en dat vindt ze twee keer rijden leuk en dan is de lol er al weer af helaas