Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
guusje_h schreef:Hoe heb je het bit geprobeerd in te doen?
) en dan houd ik het bit voor haar mond en zet het voorzichtig tegen haar tanden aan(Niet in een x BAM maar heel rustig), normaal 'hapt' ze gelijk maar nu wilde ze dus niet.Cinnepin schreef:Normaal nooit problemen?
Geen pijnlijk gebit/mond?
Lianne schreef:mischien iets met haar gebit aan de hand?
alice0cullen schreef:Draait ze haar hoofs weg, of bijt ze wat doet ze precies
JoellaLoves schreef:misschien heeft de pony pijn. heeft de eigenaaressen hier ook last van ?
alice0cullen schreef:Helpt het niet als je gewoon je duim in haar mondhoek drukt dat ze haar mond open moet doen.
JoellaLoves schreef:nou als de eigenaarressen hier ook last van heeft is er vaak wel wat! meestal zijn verzorgpony's nogal van het uitproberen wat wel kan en niet bij jou. vaak heeft de eigenaarresse deze fase al gehad. al doet die het nu ook bij eigenaarresse dan kan dit nog wel eens betekenen dat hij/zij pijn heeft.
jensvl schreef:Heb je een filmpje van je paard terwijl jij er op aan het rijden bent?
En een filmpje van wanneer je probeert het bit in te doen?
Ik denk dat dat al kan helpen voor ons om de oorzaak te bepalen.
vuurneon schreef:Kan toeval zijn (paard even nukkig), als dit maar 1 incident is en bv morgen niets aan de hand zou ik er niets achter zoeken verder.
Sjira schreef:Ik had dit laatst en realiseerde me ineens dat ik net ervoor van dat antibijtspul had gesprayed. Dat zat natuurlijk aan mijn handen en dus ook aan het bit. Hoe ze normaal het bit uit mijn hander 'eet', wilde ze er nu ineens niks van weten. Kan het zoiets zijn?