Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ilseelja schreef:JudArthos schreef:Een flinke zwaai in zijn richting geven en heel hard achteruit zetten.
Hoe bedoel je dit? Hij doet het zeg maar wanneer ik aan het halster loop. Hij is echt een ondeugd dan soms

Ilseelja schreef:JudArthos schreef:Een flinke zwaai in zijn richting geven en heel hard achteruit zetten.
Hoe bedoel je dit? Hij doet het zeg maar wanneer ik aan het halster loop. Hij is echt een ondeugd dan soms
tamary schreef:2-jarig hengstje vol voorjaarshormonen heeft het concentratievermogen van een stuiterbal. Castratie helpt om zijn hersens weer in zijn hoofd te krijgen ipv dat hij met zijn ballen denkt.
Spieren zul je moeten trainen later, na castratie verdwijnen die spierbundels die het resultaat zijn van de testosteron.
Grenzen opzoeken (ook deels hormoongedreven) komt uit verveling en/of overladen zijn door te lang of teveel te doen. Hoofdje vol (overprikkeld bv) is klieren. 10-15 min. is zeker alleen echt de max. kleine 30 als hij achter vriendje aan kan lopen en dus niet zelfstandig overal langs hoeft.
Hij heeft een klap van mij gekregen en was duidelijk onder de indruk.