Ik vandaag mijn merrie 2 weken. Bij de vorige eigenares haalde zij haar gewoon uit haar stal poetste haar en zadelde zij haar op zonder problemen en de merrie stond ook niet vast ofzo.
Nu ze bij mij is staat ze op een wei met andere merries en dit gaat heeeeeelll goed bij de vorige eigenares stond ze ook op een wei met andere paarden.
Dus gisteren wou ik haar voor de eerste poetsten onder het afdak bij ons en een andere merrie kwam er bij staan onder afdak ook om haar pony te poetsen. De eerste 10 min ging alles goed mijn merrie was mooi braaf enzo totdat de andere merrie 1 stap nog maar opzij deed om weg te gaan naar de paddock en toen begon mijn merrie de flippen ze trekje zo hard aan haar koord dat ze bena op haar kont zat, ze had haar halster over getrokken en had haar daardoor een wondje gegeven. Ik heb haar daarna gwn ff terug op wei gezet zodat ik haar halster kon vervangen en haar wondje kon verzorgen want onder het afdak ging dat helemaal niet. Toen de andere merrie terug was en zij op wei stond heb ik mijn merrie terug gepakt en gaan longeren toen was ze weer heel braaf. Ik hou ook evenveel van haar gelijk van men vorig paard maar ik voel dat zij echt niks om mij geeft

Ik weet echt niet wat te doen ik heb 3 jaar een heel brave ruin gehad die rustig was enzo en hij was echt de liefste en deze merrie leek ook zo braaf tot nu. Ik weet echt niet wat te doen kan iemand me helpen plzz ben echt radeloos

Sorry als dit verkeerd staat