Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Elco schreef:Haha mijn oude paard doet precies hetzelfde..Moet eerst zijn vriendin naar binnen, als ze nog buiten staat gaat hij echt niet.
Mijn andere paard gaat wel eens zijn stal niet in, of de trailer niet op als hij nog niet uitgekeken is..
Moet ik eerst nog een paar rondjes met hem gaan lopen.
Tigra_ schreef:Aha. En binnen staat je paard daar alleen? Of meerdere? En hoe stond het paard voor die bij jouw kwam?
Tigra_ schreef:Kan best zijn dat het paard zich niet echt veilig voelt zo alleen op stal. Merk je er verder wat aan als je hem binnen hebt staan dat die wat onrustig is of lijkt die dan wel tevreden als die eenmaal binnen staat?
BaukjeEV schreef:Tigra_ schreef:Kan best zijn dat het paard zich niet echt veilig voelt zo alleen op stal. Merk je er verder wat aan als je hem binnen hebt staan dat die wat onrustig is of lijkt die dan wel tevreden als die eenmaal binnen staat?
Als ie eenmaal binnen staat is het meestal goed. Alsik rustig ben is hij ook rustig. Hij oogt dan ook relaxt en geniet van de aandacht (ik ben vaak bij hem en er komen ook veel andere mensen om te kijken)
... Ongelooflijk dat mensen dat nog doen.. Ivy_ schreef:Dus omdat jij in een depressie zit moet je paard maar alleen blijven staan terwijl hij aangeeft zich niet fijn te voelen?
Geloof me, ik weet hoe het is om een depressie te hebben, maar daar zou mijn paard niet onder lijden.
marindexo schreef:Ik wilde net hetzelfde typen. Als je je paard niet kan bieden wat hij nodig heeft, neem dan alsjeblieft geen paard.