oke laat ik maar vanaf het begin beginnen. 2jaar geleden kwam er een jaarling shetlander hengst bij mij. hij heet lucky en was zwaar verwaarloosd en vermagerd door zandkoliek. hij heeft een jaar nodig gehad om aantesterken. vorig jaar hebben we lucky laten castreren. alles prima en lucky weer helemaal gezond. maar de laatste tijd vind ik lucky er nogal somber bij staan. hij staat 24\7 buiten met ruime schuilstal, met 2 oudere shetland merries en een bijna 2 jarige haflo arabier. de twee shetjes staan altijd samen en de haflo arabier loopt het liefst alleen. maar lucky staat altijd buiten de kudde. als alle ponys achterin de wei staan,staat lucky helemaal alleen met zijn hoofd beetje naar beneden in de schuilstal.
opzich maakt het niet zoveel uit als hij dat fijner vind om ff alleen te staan. maar ik heb tog het idee dat het steeds erger word. eerder speelde hij nog wel met mijn 2jarige maar nu helemaal niet meer. en ik zou hem zo graag weer lekker vrolijk zien. hebben jullie misschien ideeen?
ik zat zelf te denken dat hij miss een vriendje mist, zou dat kunnen?
alvast bedankt voor het lezen
.