Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Alleen in de stal is ze niet de liefste, ik ben de enigste die er eigenlijk echt bij kan en moet toch nog wel opletten. Ze heeft me 1x goed gegrepen, maar daar schrok ze dan zelf ook erg van. Maar als je als een onzeker iemand in de stal komt is t bingo
zilverkenny schreef:Nee dat bedoel ik natuurlijk niet! Ik bedoel dat ALS je ervoor kiest om hem te laten slachten, dat je dan voor jezelf misschien een minder rotgevoel hebt als je het op die manier bekijkt. Beetje de negatieve kant uitvergroten zodat je ermee kan dealen.
Sammyoo schreef:zilverkenny schreef:Nee dat bedoel ik natuurlijk niet! Ik bedoel dat ALS je ervoor kiest om hem te laten slachten, dat je dan voor jezelf misschien een minder rotgevoel hebt als je het op die manier bekijkt. Beetje de negatieve kant uitvergroten zodat je ermee kan dealen.
Als je zo denkt neem je jezelf flink in de maling. Ik moet er niet aan denken mijn grote vriend te laten slachten omdat hij eczeem heeft.