Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bowen schreef:Gaat het om razendsnel trappen, vrij ongericht en weg willen, of gaat het om heel bewust een trap afleveren, nogsteeds snel, maar niet razendsnel en absoluut gericht?
Als het dat laatste is en daar klinkt het wel na mag je ervan uit gaan dat de pony niet bang is en dit vooral doet omdat ze het kan.
indegoofy schreef:Bowen schreef:Gaat het om razendsnel trappen, vrij ongericht en weg willen, of gaat het om heel bewust een trap afleveren, nogsteeds snel, maar niet razendsnel en absoluut gericht?
Als het dat laatste is en daar klinkt het wel na mag je ervan uit gaan dat de pony niet bang is en dit vooral doet omdat ze het kan.
Ik denk toch het laatste, maar ik vind het zoo raar. bij ons doet ze dat nooit. Maar ik ga die pony niet terug trappen, een tik vind ik nog kunnen, maar een trap? nee.
Maar heeft iemand nog tips voor grondwerkoefeningen? er zijn er zo veel zodat ik niet kan weten wat de goede oefening is voor ons.
indegoofy schreef:heeft iemand nog een paar grondwerk oefeningen?