Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Claireh schreef:Wat een goede tips dank je wel!!! En dat zou inderdaad top zijn een pony leasen uit Drenthe waar ik nu kan gaan leasen is het alleen rijden en borstelen dus dat kan ik dan eerst een paar maandjes doen. Ik ga eens bellen voor komend jaar!
welsh cob zijn inderdaad mooi! En moet inderdaad niet geheel opgeleid zijn. Ik weet niet wat mijn dochter voor ambities gaat ontwikkelen maar dat zien we dan wel weer;-)
Is het niet al te vroeg om te leasen? Heb pas een paar lessen gehad?
Claireh schreef:Wat een goede tips dank je wel!!! En dat zou inderdaad top zijn een pony leasen uit Drenthe waar ik nu kan gaan leasen is het alleen rijden en borstelen dus dat kan ik dan eerst een paar maandjes doen. Ik ga eens bellen voor komend jaar!
welsh cob zijn inderdaad mooi! En moet inderdaad niet geheel opgeleid zijn. Ik weet niet wat mijn dochter voor ambities gaat ontwikkelen maar dat zien we dan wel weer;-)
Is het niet al te vroeg om te leasen? Heb pas een paar lessen gehad?
Claireh schreef:@Kim vaak gereden op vakantie en op maneges. Dus het is niet geheel onbekend. Ik wil eerst een jaar tot 2 jaar gaan leasen om ons klaar te stomen voor een aanschaf. De vrouw bij wie we lessen en de pony waar ik op les gaan in de verkoop over een jaar of 2 en ik zou die tegen die tijd kunnen overnemen. Maar ik ga eerst maar eens leasen om te kijken hoe dat bevalt. Tegen die tijd kan ik weer advies in gaan winnen. Eerst maar even de Spaarpot weer aanvullen