Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ineke2 schreef:Gewoon niets met haar doen in de stal. Alleen in en uit de box halen. Niet poetsen in de stal of wat dan ook.
De stal is haar plek / persoonlijke ruimte. Jouw paard is blijkbaar op haar rust gesteld en geef haar die plek dan ook.
MarlindeRooz schreef:Ineke2 schreef:Gewoon niets met haar doen in de stal. Alleen in en uit de box halen. Niet poetsen in de stal of wat dan ook.
De stal is haar plek / persoonlijke ruimte. Jouw paard is blijkbaar op haar rust gesteld en geef haar die plek dan ook.
Serieus?
Ik ben de baas, prima dat ze het haar plek vind maar alles wat van haar is daar ben ik de baas over hoor.
MarlindeRooz schreef:Als ik in de mand ga zitten maakt mijn hond gewoon ruimte voor mij hoor, ze gaat er ook uit als ik dat zeg.![]()
Maar als we stoeien/spelen en ze gaat in de mand liggen dan is dat wel haar rust plek.
MarlindeRooz schreef:Als ik in de mand ga zitten maakt mijn hond gewoon ruimte voor mij hoor, ze gaat er ook uit als ik dat zeg.![]()
Maar als we stoeien/spelen en ze gaat in de mand liggen dan is dat wel haar rust plek.
MarlindeRooz schreef:Ja dat doen mijn ouders ja, ze zeggen gewoon "het is mijn huis".![]()
Hoe moet TS haar paard dan uit de stal halen?