Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LisaFalco schreef:Waarom wil je niet dat paard zich gaat krabben?
Lijkt mij niet een zó grote belemmering onder het rijden om af te moeten leren...
LisaFalco schreef:Waarom wil je niet dat paard zich gaat krabben?
Lijkt mij niet een zó grote belemmering onder het rijden om af te moeten leren...
Joolien schreef:LisaFalco schreef:Waarom wil je niet dat paard zich gaat krabben?
Ik kn je vertellen dat het knap lastig is, ik reed er ook eentje die dat wel mocht, maar die deed dat net zo lief vanuit draf, dat is pijnlijk kan ik je vertellen.
bigone schreef:Is je paard ook geschoren, het kan namelijk de oorzaak van veel jeuk zijn, zweten door het rijden. En misschien heeft ze wel veel meer jeuk maar kan ze alleen bij deze plekken komen. Misschien toch scheren dan en op een wasplaats even goed met teershampoo wassen en dan met dekens gaan werken. Ik ben er geen voorstander van maar jeuk is nog veel erger en aangezien ze het alleen met rijden doet zal hier toch een groot gedeelte van de oorzaak zitten.