Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
leeneliefje schreef:Mijn eerste heldhaftige reactie zij ook zijn :
erachteraaaan ten strijdeeee![]()
![]()
maargoed, wat hierboven genoemd wordt is natuurlijk veel beter
Joolien schreef:leeneliefje schreef:Mijn eerste heldhaftige reactie zij ook zijn :
erachteraaaan ten strijdeeee![]()
![]()
maargoed, wat hierboven genoemd wordt is natuurlijk veel beter
En dan als kundige ridder de hulpeloze ruiter van het paard aftrekken en op jouw paard te zetten, en daarna het wilde paard aan de teugels pakken en laten stoppen.
zo doen wij dat altijd
!
. 
(Had mijn moeder meegenomen in de auto want ze waren doorweekt.
. Pony stopte uiteindelijk (in de modder) en probeerde de pony te pakken(wilde niet afstappen ivm blote voeten). Maar ik kon alleen bij zijn stijgbeugel.
dag pony
ik zie het echt helemaal voor me
, paar weken geleden nog meegemaakt pony van buurmeisje bokte haar eraf en pony ging vervolgens op de kletter. Mijn paard begon ook te stuiteren stil gezet en afgestapt om te kijken hoe het met buurmeisje ging. Die was wel oke wel zere enkel. Ben toen met haar lopend terug gegaan. Waar de pony was wist ik niet en telefoon was helaas ook nog eens leeg. Maar zelf weer opstappen en erachter aan leek me geen goed plan. Kans is groot dat mijn paard er alsnog achter aan zou stuiteren en een jong meisje alleen in het veld achter laten behoorde ook niet tot te opties