Mijn jaarling heeft een nieuwe vriend in de wei, wat een succes! Ze zijn helemaal gek op elkaar, en spelen zich suf. Mijn jaarling is onderdanig naar de shet (bijtende bewegingen je kent het wel) maarrrr in het spelen zijn ze behoorlijk ruig. Ze stijgeren en bokken en doen gek, en de mini stijgert tegen mn jaarling op om gek te doen. Het is echt spelen, geen vechten. Vandaag in hun spelletje kwam mn jaarling met zn been over de mini. Ik maak me een klein beetje zorgen kan die ukkepukshet dit allemaal wel hebben? Ik zou niet willen dat ie letsel krijgt natuurlijk maar ze vinden elkaar zo geweldig dat ik het wel zo wil houden liefst. De mini is niet van mij, en de eigenaresse maakt zich er totaal geen zorgen om, die zegt ze passen heus wel op. Er staat overigens ook nog een grote shet op de wei, een merrie, en daar krijgt mn veulen zn opvoeding wel van
Dus eigenlijk de ideale combi zo, ware het niet dat ik me een beetje druk maak om dat kleine ponytje met mn nu al best grote jaarling.
Even ter illustratie een paar fotos van duo list en bedrog (ps die mini ziet er niet uit op de fotos, hij had net in een plas liggen rollen, hij is niet verwaarloosd haha):